\ light my day with the happiness? /
Sabtu, 10 Mac 2012 @ 7:09 PTG | 0 comments


Words. 
assalamualaikum 
err , nak gitau apa ekh ? tak da yang special pun hari nii . semua nya macam pffttt jha.herr! sumpah sedih.
permulaan hari cuti yang tak bape nak best dah bermula . horeee ! tolong gembira semua . kay,sengal jha .
firstly , mimie memang sedih gila sebab Reen tak online langsung fb . wehh , aku rinduu hang lhaa . tak rinduu aku ke? act , dia merajok dengan mimie .why? hmm, sebab hari last sekolah tu mimie tak layan dia kott.bukan tak mau layan hang lhaa sygs . masalahnya , masa kita nak sembang kat dataran tu , ayah hang tu ada . ayah ? PK HEM sekolah . cikgu mat khir . err , tensyen T_T kang kalau aku layan hang sembang satgi melalut sampai Korea . konfem kena dengan cikgu . so,aku pun terpaksa lhaa jadi budak baik masa tu . diam and serious kan? wehh, Reen. aku minta maaf kayy? aku bukan tak sedih bila hang nak pindah.seriously,memang aku sedih gilaa. nanti sapa lhaa nak dengar segala problem aku? sapa yang nak usik aku kat sekolah? aku takda skandal dah kat sekolah nanti . sobsobsob :'(

secondly sebab mr.w . hmm,menyampah betoii lah dengan dia . kejap sombong,kejap okay.piirahh !
wehh,hang tau ark ? dulu aku selalu nangis bila aku rinduu hang? oh,betapa kejam nya . haha ;P
masa hang kat asrama,pandai pulak nak text aku.bila balik rumah buad belagak.baling kasut kang ! 
erm wehh,aku tk tau apa perasaan aku kat hang.hang buad aku keliru T_T kayy,abaikan ~

last,sebab my biy lhaa.entah kenapa dengan dia nii ? orang rindu dia.dia boleh pulak reply text lambat.pastu boleh pulak kata kejap jhaa.herh ! sedih toii arr.padahal benda kecik jhaa pun,mimie yang perbesar kan ;P
kayy sekarang mimie memang tengah bengang kat dia.dah lhaa tengah ABC nii.haiyaaak !
apapun,mimie sayang dia.haha ;P

taktau nak merepek apekebenda dah.segala jenis tensyen ada nii.bhaiiiiiiii ~

I'm sad and i don't know how to get rid of this damn emptyness  
lots of love mimie XoXo

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"