\ Encik AF /
Jumaat, 16 Mac 2012 @ 10:31 PTG | 0 comments



assalamualakum,hai semua *lambai tangan* tengok lhaa budak kat atas nih.taw lhaa dia tak omey 
cem hampa tapi dok dia diam sudah nahh ? dia nak bagi taklimat siket nii.hahaha xD
kay,tak lawak pun ==' so,budak ni nama dia Norsyamimi bt Mohd Najib.tapi orang panggil
dia Syamimi tak pun Mimie jaa.yang special siket Mimie Loma.keh,teringat masa form 3.
Cikgu Rosli jaa panggil Mimie Loma.orang len tak bole ! xP
kayy,panjang pula kemerepekan mimie.hehe,I'm sorri.dan hoyeee,budak ni dah berumur 16 tahun.
alhamdulillah,remaja dah pun.bukan kanak-II ribena lagii ye? weeee xD then,sekarang dia dah berpunya.
walaupun sebelum nii malas nak pikiaq sangad bab-II tu.tapi akhirnya couple jugak.haha xD
FYI,dia di-taken by Encik AF.dan dia sangad lha sayaaaang pada Encik AF tu.sebab apa?
sebab Encik AF ni jaaa yang bole layan karenah dia.dia ni kekadang gedikS siket,moody tak tentu hala tapi Encik AF ni sabor jha layan dia.untung dia :D
oh lupaaaa,Encik AF ni sebenarnya kuat tachinx siket.muahehe xD dia selalu buad Encik AF sakit hati,siaaaaan dia kenn ? nak buad cemna kan,sabor ke lhaa -,-
so,dekat sini dia nak cakap yang dia sayaaaaaaang kan Encik AF nii.walaupun,dia selalu sakitkan hati Encik AF tapi seriusly dia sayaaaaaaang kat Encik AF ni.
okey habis dah kott.k bhaii , assalamualaikum :)

honestly ;
mimiey XoXo♥

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"