\ my life is suck /
Khamis, 5 April 2012 @ 8:09 PTG | 0 comments


Tumblr_m1w1iqbmsu1qgnk23o1_500_large

haiii,assalamualaikum.rindu pulak nak update blog.tehee xD setelah sekian lama tak ber-stori mori kat blog nii.hari nii I'M BACK. Hoyee .__. so,hari nii wa manyak sedih ouu.hati wa manyak rasa sakit ouu.wa rasa amat sedih ouu ==' and why? err,tak tau lhaa sapa yang patut dipersalahkan.tapi takpa lhaa mimie storrii jugak.kay lagu nii cita dia.pagi yang indah lagi damai tadi bertukar jadi tak best ! waaaa,Af tak mai sekolah beb.sedih kott.oke tu tkpaa.then,ada lhaa seorang insan ni buad mimie nangis tadi.hmm,bukan salah dia pun KOTT? dia kata mimie ni selalu konkong Af\betol ke ejaan ni/ whatever it is pekataan tu memang menyakitkan.Fyi,mimie bukan nak konkong dia.tapi mimie nak dia berubah sikit demi sedikit.dah lhaa "insan" tu cakap macam nak marah-II mimie.gilerr ! sumpah tekejod gila babun tadii.sakit hati bagai nak rak kott.
wehh,aku buad semua ni untuk kebaikan dia.dia pun selalu konkong aku.tapi aku watlek wat peace jaaa.hmm,LELAKI Oh LELAKI ! segala yang "insan" tu cakap tadi seolah menghina mimie.sedih kot wehh.aku nak buad baik tapi dipandang serong.kay fine,sekarang aku tak mau ambek tau dah pasal Af.puas hati kot noh ampa dua ? keja pakat dua jaa =='
Tumblr_m1cyk8zqvi1r5i6h8o1_500_large

  masa mimie nangis tu ada orang tengok.grr,maluu gila T_T  camne lhaa bole tak perasan tau ! tapi takpe    lhaaa sekarang benda dah settel.and mimie dah ambek keputusan tak mau larang apa2 sekalipun yang Af nak buad.biar lhaa dia nak hisap rokok bukan aku yang nak sakit nanti ! haha,kay kejam.amekaww ! ayat power aku bagii.nak sangad kenn ? xD
tapi sorii ar hati wa memang dah sakit.wa buad semua ni untuk dia berubah.wa nak dia jadi orang yang berguna.kay,tolong gelak.ayat cannot go laa xP  act,wa nak result SPM dia elok nanti.wa nak dia dengan wa sambung belajar sama-II nanti.sama-II berjaya ! xD tu yang wa nak !

okey lhaa,nak sambung baca novel.entah kenapa ayat berterabur gila nii.kalau pening baca sila makan panadol oke ? ada pelbagai penggunaan bahasa di sini. sekian terima kasih :)


Scar of heart Xoxo

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"