Isnin, 10 Jun 2013 @ 11:12 PTG | 0 comments


Assalamualaikum , 

Hai blog . Alhamdulillah bisnes semakin berkembang walaupun baru sikit-sikit . Tapi at least , aku belajar juga cara berdikari :)

Dear blog , 
Semua orang ada masalah . Aku pun ada masalah sendiri . Tapi tak reti nak cerita . Everything complicated .
Aku cuba tak nak di-cop mengokong dia . Ye lah , 24 jam selalu dengan dia . 24 jam berkepit dengan dia . Dia pun tk da masa dengan kawan2 dia .
Ya Allah , susahnya aku nak jelaskan . Selama ni pendam je . Pendam , nangis , pendam , nangis .
Bukan nak mengadu , tapi sedih sangat . Seolah aku tk ada perasan . Hm , ya Allah sedihnyaa .



Kenapa dia tak nampak apa yang aku cuba buat untuk dia . Kenapa dia nampak saja kelemahan aku , kesalahan aku ? 
Sedihnya ya Allah .

Dia kata , dia tak hairan kalau tak ada aku . Hm , memang . Aku tau :')
Selama ni dia tak penah cari aku kalau putus , dia buat tak tau aje . Aku yang cari dia , jatuhkan maruah aku sebab nak kasih sayang dia . Memang malu , tapi sebab sayang .

Ni ke jalan terbaik ? Aku tak sanggup putus dengan dia . Tapi dia tak bahagia dengan aku . Dia dah lama buang aku , aku je tak sedar diri . Aku tak sanggup putus dengan dia lama-lama . Tapi ni yang dia nak .
Kawan2 selalu kata , aku ni macam syok sendiri je . Siap kata Aflah macam tk mau dekat aku . Hm ya lah , aku ni pelik , tak cantik . Sapa yang nak ? Tapi aku yakin kan hati aku . Aku percaya Aflah sayang aku . Tapi sekarang , jelas Aflah tak sayang aku :'(

Be strong . Semua orang ada masalah yang bezanya cara kita selesaikan masalah . Be strong !

Aku ni memang senang dipijak kan ? Entah kenapa , certain orang aku tak suka melawan . Senang nya aku dipijak . Sabar itu indah :')

                                                                      Be strong .

                                                                                                                                       Miey-Lah

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"