complicated
Ahad, 26 Mei 2013 @ 10:30 PTG | 0 comments


I Love You ♥


Assalamualaikum , rindunya nak update blog . Setiap hari dok pikir nk update blog tp tak update jugak xD So haiiii blog , i miss you . Miss me or not ? --' k fineeeeee
Dear blog ,
Why now so complicated ah? I just miss him but he ignore me . How sad :/
You know what dear , everysecond i think of him . Ahh , why just me ? I really hope he call me , message me , chat me or something . But it's just a dream . Nope , i mean nightmare. Hmm , aku betul betul harap dia col aku tadi . Gila k , mimpi la bongokkk .

Rindunya nak dengar suara dia . Tapi orang dah tak sudi . Agaknya dia dah ada orang lain kan ? Maybe . Kalau betul macam mana ? Hmm serik nya . Aku nak dia yang terakhir . Harap sangat sangat . Susah sangat aku nak lepaskan dia . Tak kesah dah kalau aku yang terluka , my feeling not important ah . Cukup dengan dia aku dah happy . Ya allah , kabulkanlah doaku ;)

My dear 'A',
Past is past sayang . Act , masa tu aku saja nak uji hang . Banyak benda yang aku uji hang dulu . Hang je tak sedar sygg . Everything complicated . Tapi alhamdulillah , hasil uji tu aku dapat result yang positif . You are the person . Apa yang penting , aku memang sayang hang . Setiap masa aku tunggu hang reply chat aku . Aku rindu hang yang dulu . I want the old you . Hm , banyak lagi yang nk di update . Sunyi nyaaaa . K bhaii

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"