I'm back*crying*
Jumaat, 7 September 2012 @ 1:11 PG | 0 comments


Assalamualaikum.

Dah lama blog ni terkubur.Maklumlah bila hepi mana ada sangat update blog bila sedih aje update blog ni.Hahaha,agak kejam di situ.Bydeway,hari ni rasa macam nak story banyak sikit.Hanya blog tempat mengadu.Walaupun tak bole bagi respon at least rasa lega :') Pun boleeee .

Sekarang asyik sedih aje.Tapi saja la buat muka hepi sebab orang tua2 kata kalau dok monyok aje nanti muka bekedut.Haha,tk mau la.Perkara yang  menyedihkan sangat.Mujurlah ada insan ni yang selalu tolong aku*Eh aku pulak*  Nape ntah selalu sangat tak diperlukan.Act,apa yang aku buat semua nak bagi dia hepi walaupun aku ni agak menyedih kan.Tak reti hepi kan diri sendiri ni plak nak hepi kan orang lain.Haha.
Tapiiiiiii.... *malas nak cita*

Apa yang aku nak dari dia cuma perhatian,kasih sayang dan kekadang aku rasa dia tak sayang aku macam mana aku sayang dia.Huwaaaaaaaaaaa :'(
Percaya ke tidak ?
Dia macam tak kesah aje.Memang la kan,selama ni aku sikit2 cari dia.Sikit2 pujuk dia.Sikit2 mintak maaf.Nampak sangat aku ni gampang untuk dipergunakan ? Haha,dah selalu :')
Dan percaya ke tidak ?
Aku memang sayang dia.Tk kesah la dia curang dengan aku ke,dia ada pacar hitam ke*haha*,dia tak peduli aku ke,dia kutuk aku tera mana pun aku masih sayang dia.Yaaa,terserlah kebodohan ku.*tepuk tangan*

Dan benda bodoh yang aku cakap ni memang aku sanggup buat.Aku sanggup lepas dia dekat orang lain kalau tu buat dia bahagia.Selama ni memang aku bahagia dengan dia.Ntah kenapa timbul masalah plak baru2 ni.Tu yang buat aku konfius ;/
Dia bahagia ke ngn aku? Ye lah,aku ni Imperfect.Dan dan dan kenapa aku mudah terasa sangat sekarang ni.Sebelum ni kalau dia kata apa pun kat aku,aku just Watlek ja.Sekarang? :'/
Sekarang dia suka marah2 aku.Hm,ngantok*lari topik*

Tadi baca balik semua mesej dia.Baca balik semua mesej kat fb.Alahai,rindu saat2 itu.Haha :'/
Tu lah salah satu sebab aku tk suka padam mesej sebab bila rindu bole la baca balik mesej2 lama.Dan bila baca memang mengalirlah air mata ni .

P/s harap sangat tak dak sapa yang baca post ni.Maaf lah kan post ni sangat ber-emosi.Taip pun sambil nangis kata kan dan memang wajib kena nangis kalau nak baca jugak.Bcoz,penat perabih air mata.Sekian terima kasih.

Sincerely,
Mimiey Najib.

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"